Przejdź do menu głównego Przejdź do treści Przejdź do stopki strony
  1. Strona główna
  2. Polityka jakości

Polityka jakości

Uznając, że zdrowie i życie ludzkie jest wartością najwyższą Dolnośląski Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy – Oddział Obwód Lecznictwa Kolejowego przyjmuje jakość wykonywanych usług za najważniejszy priorytet i temu podporządkowane są wszelkie działania.

Misją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy - Oddział Obwód Lecznictwa Kolejowego jest profesjonalna obsługa, rzetelność i natychmiastowa reakcja na wszelkie potrzeby pacjenta.  Celem naszym jest zapewnienie wysokiej jakości usług medycznych, realizacja wszystkich potrzeb zdrowotnych pacjentów z zapewnieniem dostępu do świadczeń dla całej rodziny w jej środowisku domowym, zapewnienie wysokiej jakości opieki medycznej w przywracaniu pacjentom zdrowia oraz zapewnienie usług medycyny pracy które spełniają wymagania pacjentów, opieki zdrowotnej opartej na doświadczeniu i praktyce klinicznej, badaniach i edukacji.

Udzielając świadczeń w ramach Podstawowej Opieki Zdrowotnej, Poradni Specjalistycznych , Zdrowia Psychicznego i Medycyny Pracy staramy się ułatwić dostęp do lekarza pierwszego kontaktu i poradni specjalistycznych oraz otoczyć pacjentów jak najlepszą opieką medyczną i podnosić świadomość zdrowotną pacjentów.

 

Nasze cele będziemy realizować poprzez:
  1. Zapewnienie profesjonalnej, przyjaznej i sprawnej obsługi Pacjentów z poszanowaniem ich praw.

  2. Działania zmierzające do uzyskania pełnego zadowolenia pacjenta.

  3. Dążenie do pełnego zaspokajania potrzeb naszych Pacjentów i stron zainteresowanych.

  4. Indywidualne i rzetelne podejście do Pacjenta i zdobycie jego trwałego zaufania.

  5. Kreowanie pozytywnego wizerunku przychodni zmierzającego do pozyskania i utrzymania naszych pacjentów.

  6. Zatrudnianie wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów.

  7. Konsekwentną politykę kadrową – poprzez określenie kompetencji, uprawnień, obowiązków pracowników, zapewnienie im komfortu pracy, możliwości samorealizacji i rozwoju.

  8. Systematycznie podnoszenie kwalifikacji personelu i doskonalenia metody pracy.

  9. Stosowanie najnowocześniejszych metod leczenia.

  10. Tworzenie optymalnych warunków sprzyjających szybkiej poprawie zdrowia Pacjentów przy poszanowaniu ich godności.

  11. Świadczenie usług minimalizujących negatywne oddziaływanie na środowisko. naturalne.

  12. Przestrzeganie przepisów prawnych i innych zobowiązań

  13. Podjęcie niezbędnych działań dla zapewnienia bezpieczeństwa, w tym przede wszystkim danych osobowych pacjentów.

  14. Podnoszenie świadomości oraz kwalifikacji osób przetwarzających dane osobowe w zakresie problematyki bezpieczeństwa danych osobowych.

  15. Doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015, obowiązującymi przepisami prawnymi oraz wytycznymi Inspektora Ochrony Danych.

  16. Stały monitoring realizowanych procesów oraz wymagań prawnych i innych.

  17. Ciągłe monitorowanie satysfakcji Pacjentów dotyczące świadczonych przez nas usług.

  18. Stosowanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015.

  19. Określenie i nadzór nad ryzykami i szansami dla realizowanych procesów.

  20. Monitorowanie sytuacji zagrożenia epidemiologicznego COVID-19 i dostosowanie się do wytycznych i wymagań prawnych z tym aspektem związanych.

 

Nasze atuty to :

 

  • Jakość

Naszym priorytetem jest osiągnięcie i utrzymanie najwyższej jakości opieki medycznej w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, zdrowia psychicznego oraz promocji zdrowia.

  • Oferta

Zapewniamy szeroki zakres usług medycznych. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych pacjentów , oferując kompleksową opiekę medyczną, realizowaną w komfortowych warunkach i z wykorzystaniem sprzętów najnowszej generacji.

  • Praca w zespole

Zatrudniamy doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin medycyny. Współpracujemy z wieloma ośrodkami medycznymi a także dzielimy się zdobytą wiedzą, aby współtworzyć system opieki medycznej, w którym pacjent jest najważniejszy.

  • Empatia

Naszych pacjentów leczymy z wielkim zaangażowaniem. Pracę wykonujemy z pasją ponieważ rozumiemy potrzeby naszych podopiecznych. Tworzymy przyjazne środowisko, w którym pacjenci mogą wracać do zdrowia.

  • Innowacja

W codziennej pracy wykorzystujemy najnowsze osiągnięcia medycyny. Szukamy nowoczesnych technologii, które pozwalają jeszcze lepiej i szybciej leczyć pacjentów, aby dłużej mogli cieszyć się zdrowiem.

 

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić taką atmosferę pracy, która sprzyja osobistemu zaangażowaniu pracowników w wykonywanie powierzonych zadań.

Naszym obowiązkiem jest utrzymanie placówki, jako sprawnie działającej jednostki służby zdrowia w dobrej kondycji finansowej i technicznej, przyjaznej Pacjentom i pracownikom.

Kierownictwo DWOMP zobowiązuje się do zapewnienia zasobów niezbędnych do realizacji powyższej polityki oraz deklaruje pełne zaangażowanie własne i całego personelu we wdrażaniu i utrzymaniu Systemu Zarządzania Jakością i jego stałe doskonalenie dla zapewnienia Pacjentom coraz lepszych warunków leczenia i opieki. Jednocześnie Dyrekcja dokonując okresowych przeglądów funkcjonowania systemu weryfikuje politykę jakości przystosowując ją do zmieniających się warunków.


Dyrektor DWOMP
dr n.med. Jarosław Tomczyk